qui sóc

dijous, 23 de juliol del 2015

TOT ORGANITZAT

No tot és cosir.







A vegades hem de reorganitzar les coses; un calaix, l'armari, els pensaments, sentiments o més senzill, l'habitació de costura i tot el que això comporta.

Jo aquests dies he dedicat unes estones a endreçar la meva habitació de costura, classificar els fils, botons, charms, retalls de robes per mides i colors...Ara se on tinc cada cosa i és molt més fàcil trobar-la.




He recuperat la caixa que la tenia  guardada en un altell, la veritat no se que feia allí per què és molt bonica, i he posat les cintes i puntes, les que no hi caben a la capsa les enrotllat amb uns cartonets que vaig fer ja fa temps, folrats amb papers de scrap i la resta enrotllades en les pinces de la roba que hi caben dintre del pot. 

No todo es coser.
A veces tenemos que reorganizar las cosas; un cajón, el armario ropero, los pensamientos, sentimientos o más sencillo, la habitación de costura y todo lo que ello conlleva.
Yo estos días he dedicado unos ratos  a ordenar mi habitación de costura, clasificar los hilos, trocitos de tela, por color y tamaño, botones, charms... ahora se donde tengo cada cosa y es mucho más fácil encontrarla.
He recuperado la caja que la tenía guardada en un altillo, la verdad no se que hacia allí por qué es muy bonita, y he puesto las cintas y los encajes, las que no caben en la caja las enrollado en los cartoncitos que hice ya hace un tiempo forrados con papeles de scrap y el resto enrollados en las pinzas de tender la ropa.

1 comentari:

KousikasDoces ha dit...

Que idea acabo de coger!! Yo también tengo una caja como esa que en su día era de las infusiones...pero le va a tocar un lavado de cara y otro uso que va a tener...Gracias por inspirarme...
BiKos