qui sóc

dimecres, 11 d’abril del 2018

EMILY Y SUS AMIGAS

Com m'agradava de petita jugar a nines, vertir-les, pentinar-les, fer-lis robeta. bufandes i fins i tot algun jersei a mitja.

Vaig comprar-me un kit la fira de Sitges, l'stand de LUNARES.





Per confeccionar-lo he tenyit la tela per fer el cos, he pintat les sabates, les mitges, les pigues i els ulls. He fet els vestidets i també els barrets. 



També he fet de perruquera fent-li els cabells amb llana, les cuetes i les trenes.

He disfrutat moltíssim, com quan era petita.










És una monada aquesta girnalda de nines Country.
Han agradat molt, les amigues de la meva mare m'han fet encàrrecs, volen regalar-lis nines a les seves nétes.
Doncs en uns dies em torno a posar a disfrutar com una nena.





Como me gustaba de pequeña jugar a muñecas, vestirlas, peinarlas, hacerles ropita, bufandas e incluso algún jersey a media.

Me compre un kit en la feria se Sitges, en el stand de LUNARES.


Para confeccionarlo he teñido la tela para hacer el cuerpo, he pintado los zapatos, las medias, las pecas y los ojos. He hecho los vestiditos y también los sombreros. También he hecho de peluquera haciéndoles el pelo con lana, las coletas y las trenzas.

He disfrutado muchísimo, como cuando era pequeña.
Es una monada esta girnalda de muñecas Country.
Han gustado mucho, las amigas de mi madre me han hecho encargos, quieren regalarles muñecas a sus nietas.
Pues en unos días me vuelvo a poner a disfrutar como una niña.




1 comentari:

jose ha dit...

Les trobo molt bufones!